вівторок, 3 січня 2017 р.

Як прати лляні речі?

Лляні речі відрізняються чудовими дихаючими властивостями і гіпоалергенністю. Вони приємні і зручні, особливо влітку, адже в них не жарко навіть в найгарячіші дні. Тканини зі 100% вмістом льону добре вбирають вологу, швидко сохнуть і добре пропускають повітря. Льон - більш міцний, ніж бавовна і відмінно підходить для постільної білизни. Якщо прати лляні тканини правильно, вони прослужать вам довгі роки.


Отже, перше, що потрібно зробити, перед пранням, - це вибрати правильний порошок. Для лляних тканин білого кольору підійде звичайний пральний порошок. Пофарбований льон слід прати засобом для тонких тканин - в цьому випадку більше шансів зберегти яскравий колір. При сильному забрудненні або жовтизни для білої білизни можна використовувати відбілювач, але тільки не на основі хлору. Також допустимо застосування пом'якшувачив для тканин, наприклад, для постільної білизни.
Машинне прання, в залежності від якості полотна, здійснюється при різних температурних режимах. При необхідності білі лляні тканини можна навіть кип'ятити без побоювання.
У делікатному режимі, при температурі 40 °, доглядають за матеріалами, просоченими при виробництві спеціальними засобами, що підвищують жорсткість.

Незважаючи на те, що льон можна прати при високій температурі, завантажувати барабан пральної машини занадто великою кількістю білизни не рекомендується. Це може перешкодити якісному пранню. Можна використовувати автоматичний віджим для виробів з льону.

Поради на замітку:


  • Тканини з льону сильно сідають після прання. Щоб уникнути цього неприємного моменту, вибирайте при покупці якісний матеріал, виготовлений з довгих волокон. Такі тканини мають щільне переплетення, гладку поверхню і міцне забарвлення. Як правило, перед надходженням у продаж вони проходять спеціальну обробку, після якої вже не сідають.
  • Після прання не викручуйте лляні вироби. Краще просто розправити їх, акуратно розгладити руками і надати форму.
  • Будьте обережні з пранням на сонці. Якщо пересушити лляну річ, вона стане крихкою і втратить природну вологу.
  • Стираючи речі з льону в пральній машинці, обов'язково додавайте засіб для пом'якшення води.

1 коментар:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ВідповістиВидалити